WhatsApp

×

İletişim Bilgileri

  • Adres

Site içi arama

Kurumsal Eğitimler

Kurumsal Eğitimler

Kurumsal Eğitimler

Kurumların başarılı olabilmeleri öncelikle her çalışanı gerçekten başarılı olabileceği, bilgi, beceri ve yeteneklerini gösterebileceği doğru alanlarda çalıştırabilmek, önlerine mesleki bir vizyon koyarak kariyer gelişmelerine yardımcı olmaktır.

Bunun için gerekli olan ana unsur ise, eğitimdir.
Başarılı kurumlara baktığımızda başarılarının arkasındaki en önemli gücün eğitim olduğu görülmektedir.
Çalışanlara düşen en önemli görev ise; her şeyi kurumdan beklememek ve kişisel enerjileri en olumlu ve optimum şekilde kullanarak öğrenmek ve bütün bu öğrenilenleri bir takım ruhu içerisinde hayata geçirmek olmalıdır.

 

Eğitim Adi : SÜREÇ YÖNETIMI VE SÜREÇLERLE IYILESTIRME

Eğitim Süresi : 2 Gün

Hedef Kitle: Üst ve Orta Kademe Yöneticiler

Konu:  Kurumlarin süreç bazli yönetilmesi, is süreçlerinin tanimlanabilmesi, mevcut is süreçlerinin iyilestirilmesi için sistematik bir yaklasimdir. Egitimin temel amaci, katilimcilarin yürütecekleri isleri görsel hale getirebilmeleri ve bu haritalar üzerinden islerin yapilma metotlarini degistirebilmeleridir.

  1. Süreç Nedir
  2. Süreç Yönetimi Nedir
  3. Süreç Iyilestirme ve Süreçlerle Yönetim
  4. Performans Iyilestirme Planlamasi
  5. Stratejik Seviye Planlama
  6. Mevcut Sistemin Tanimlanmasi ve Süreç Iliskileri Haritalamasi
  7. Kurumsal Çevre Haritasi Olusturma
  8. Temel Is Süreci Haritasi Olusturma
  9. Fonksiyon Iliskileri Haritasi Olusturma
  10. Süreç Analizi ve Tasarimi
  11. Fonksiyonlar arasi Süreç Haritalarinin Hazirlanmasi
  12. Uygulamaya Geçis ve Degisim Yönetimi
  13. Süreç Yönetimi
  14. Hedefler ve Hedeflerle Yönetim

Eğitim Adı: RISK ANALIZI EGITIMI

Egitim Süresi: 1/2 Gün

Hedef Kitle: Orta ve Alt Kademe Yöneticiler

Konu: Is sagligi ve güvenligi yönetim sistemi kurmak ve is güvenligi ile ilgili performanslarini sürekli gelistirmek isteyen taraflari risk analizi kavramlari ve metodlarina iliskin bilgilendirmek.

  1. Risk Analizi Nedir
  2. Risk Analizi Evreleri
  3. Tehlike ve Risk Terimlerinin Tanimi
  4. Is Hayatinda ISG Riskleri Nelerden Kaynaklanir
  5. Risk Yaklasimi ve Risk Degerlendirmesinin Taraflar Açisindan Yaralari Nelerdir
  6. Çalisanlar Açisindan Yararlari
  7. Isverenler Açisindan Yararlari
  8. Devlet Açisindan Yararlari
  9. Örnek Çalisma

Eğitim Adı: Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi

Eğitim Süresi: 1 Gün

Hedef Kitle : Alt Kademe Yöneticiler ve Bölüm Çalisanlari

Konu:Is sagligi ve güvenligine bütünsel yaklasabilen, mesleki risklerin önlenmesine ve katilimcilarin  bu risklerden korunmasina katki yapmak için yeterli bilgi ve beceriye sahip, ekip çalismasi yürütebilen isyeri hekimi, isyeri hemsiresi, saglik memuru ile is güvenligi mühendisi ve teknik elemani yetistirmektir.

  1. Terimler ve Tarifler
  2. ISG Problemleri
  3. Risk Degerlendirmesi
  4. Is Kazasi Nedenleri
  5. Yasal Açidan ISG (  ISG yasal mevzuat – yönetmelikler)
  6. ISG’ de Taraflara Düsen Görevler (Devlet, Isveren, Isçi)

Eğitim Adi : Acil Durum Planlaması ve Yangın Güvenliği Eğitim

Eğitim Süresi: 1 Gün

Hedef Kitle: Alt Kademe Yöneticiler ve ISG Personeli

Konu: Acil durum ve acil durumda yapilmasi gerekenler. Yangina neden olan riskler, yangin güvenligi ve yangina karsi önlem almada etkin önlemler üzerine egitimdir.

  1.   Yangin ve Yanginin Genel Tanimi
  2.   Yangin ve Korunma Terminolojisi
  3.   Yanginlarin Siniflandirilmasi
  4.   Yangin Söndürme Teknikleri
  5.   Kuru Söndürme
  6.   Köpükle Söndürme
  7.   Su ile Söndürme
  8.   Alevi Bogan Gazla Söndürme
  9.   Kimyevi Sivilarla Söndürme
  10.   Yangin Söndürme Cihazlari
  11.   Yanginla Mücadelede Dikkat Edilecek Konular
  12.   Acil Durum Planlamasi ve Gerçeklestiginde Yapilacaklar
  13.   Dogal Afetler
  14.   Sabotaj Durumu
  15.   Su Basmasi Durumu
  16.   Is Kazasi ve Ani Hastalik Durumu
  17.   Bayilmalar
  18.   Bogulmalar
  19.   Böcek Sokmalari ve Isirmalari
  20.   Burkulmalar
  21.   Düsmeler ve Kirilmalar
  22.   Elektrik Çarpmasi
  23.   Günes Çarpmasi
  24.   Yaniklar / Zehirlenmeler

Eğitim Adi: Otellerde Tehlike Belirleme ve Risk Değerlendirme (Uygulamalı)

Eğitim Süresi: 2 Gün (1GÜN EGITIM, 1GÜN UYGULAMA)

Hedef Kitle: Otellerde is sagligi ve güvenligi konusunda görev alan uzmanlar, otel yöneticileri, mühendisler, kalite ve personel bölümü yetkilileri, housekeeping yetkilileri, otellerde çalisan hekimler, teknik yetkililer, sendika yetkilileri, saglik ve güvenlik isçi temsilcileri vb.

Egitim Içerigi;

  1. Tehlike ve Risk tanimi ve risk algilama
  2. Otellerde tehlike belirleme çalismalari
    1. Genel alan tehlikeleri ( Güvenlik bölümü, lobi, odalar,  katlar, spor alanlari vs.)
    2. Gida ile ilgili bölümlerdeki tehlikeler(Restoranlar, mutfaklar, barlar vs.)
    3. Teknik tesis bölümleri (Kazan daireleri, elektrik ile ilgili bölümler, bakim bölümleri vs.)
    4. Otellerde çalisan personel için tehlike kaynaklari
    5. Acil durum kaynakli tehlikeler (Deprem, yangin vs. )
  3. Otellerde risk analizi (Risk Analiz tablosunun hazirlanmasi)
  4. Otellerde risk kontrol önlemleri
    1. Risk önlem planlarinin gelistirilmesi
    2. Takip edilecek kayitlar ve yasal belgeler
    3. Risk kontrol önlemlerinde etkinligin saglanmasi,

Eğitim Adi : IS GÜVENLIGI MEVZUAT EGITIMI

Eğitim Süresi: Egitimin süresi 1 gün / Egitim saatleri: 09.30- 12.30 / 13.30 -16.30

Hedef Kitle: Is Sagligi ve Güvenligi konusunda görev alan uzmanlar, mühendisler, insan kaynaklari yetkilileri, teknisyenler, firma yöneticileri, mühendisler, is yeri hekimleri, uzmanlari,  sendikacilar, saglik ve güvenlik isçi temsilcileri vb.

Eğitim Içerigi;

  1. Is Sagligi ve Güvenligi Ile Ilgili Temel Yasalar
  2. 4857 sayili Is Yasasinin isveren ve isçiler açisindan yükümlülükleri
  3. Asil isveren, alt isveren (taseron) iliskileri, Yargitay kararlari ve örnek uygulamalar
  4. Is sagligi ve güvenligi kurulu, isyeri hekimi, is güvenligi uzmani, is sagligi ve güvenligi kurullarinin çalismasi
  5. Is Sagligi ve Güvenligi Ile Ilgili Yürürlükte Olan Tüzükler
  6. -Yürürlükte olan Tüzükler ve isletmelere getirdigi yükümlülükler
  7. ISIG Tüzügü, Yapi Islerinde ISIG Tüzügü, Parlayici Patlayici Maddeler Tüzügü hükümleri
  8. Yürürlükte olan Tüzükler geregi isyerlerinde bulundurulmasi gereken belgeler ve yapilmasi gereken kontroller
  9.  Is Sagligi ve Güvenligi Ile Ilgili Yönetmelik ve Tebligler
  10. Is Ekipmanlari, Gürültü, Titresim, Kimyasal Maddelerle Çalisma, Elle Tasima, Agir ve Tehlikeli Isler, Ekranli Araçlar Yönetmelik Hükümleri
  11. Risk Gruplari Tebligine göre isyerlerinin tehlikelilik siniflari,
  12. Is Sagligi ve Güvenligi Mevzuatinda Is Kazalarinin Kapsami ve Cezai Hükümler
  13. Is kazalarinin tanimi, olusum süreci, temel nedenleri, analizi, istatistikler, degerlendirme ve raporlama teknigi
  14. Is kazalarinin kapsamina giren ve girmeyen olaylar, Yargitay kararlari, örnek is kazalarinin yorumlanmasi
  15. Is kazalarinda kusur oranlarinin belirlenme yöntemleri, maddi ve manevi tazminat, rücu ve ceza davalarinda sorumluluklar

Eğitim Adi: İş Analizi Eğitimi

Eğitim Süresi: 1/2 Gün

Hedef Kitle: Üst, Orta ve Alt Kademe Yöneticiler

Konu: Program, katilimcilarin is içerikleri hakkinda bilgi edinme ve bu bilgileri is tanimlari yazmakta kullanma becerilerini gelistirir. Egitimde katilimcilarin bu becerileri gelistirebilmeleri için birçok örnekler yapilarak is analizi yapmanin ve is tanimi yazmanin temel ilkelerini ögretmeyi amaçlanmaktadir.

– Is Analizi Tanımı

– Is Analizinde Kullanilan Yöntemler

  1. Gözlem Yöntemi
  2. Görüsme Yöntemi
  3. Yapilandirilmis Is Analizi Teknikleri

Islevsel Is Analizi

Kritik Olay Teknigi

Durum Analizi Anketi

Isin Ögeleri Yaklasimi

Gerekli Yetenekler Yaklasimi

– Is Analizinin Yararlari

  1. Eleman Seçimi ve Yerlestirme
  2. Performans Degerlendirme
  3. Kariyer Planlama
  4. Ücretlendirme

– Is Analizini Kimler Yapar

– Is Analizcileri Seçimi Yöntemi

– Analizcinin Tasimasi Gereken Özellikler

– Seçilen Is Analizcilerini Egitimi

– Yönetim Düzeyindeki Islerin Analizi

– Is Analizinin Çiktiları


Eğitim Adi: Müşteri Memnuniyeti Ölçme ve Değerlendirme Eğitimi

Eğitim Süresi: 1/2 Gün

Hedef Kitle: Üst, Orta ve Alt Kademe Yöneticiler

Konu: Müsteri memnuniyeti tespitinin amaci, müsteri memnuniyetinde sorumluluk, müsteri veri tabani, müsteri memnuniyetinde temel ölçüm konulari, anket hazirlama, ankette güvenilirlik ve geçerlilik, anketin denenmesi, müsteri memnuniyeti arastirmalarinda kullanilan ölçümler, memnuniyet verilerinin toplanmasi müsteri memnuniyeti analizinin raporlanmasi konularini içermektedir.

  1. Müsteri Memnuniyeti Felsefesi
  2. Müsteri Memnuniyetinin Faydalari
  3. Neden Müsteri Memnuniyeti Ölçülmeli
  4. Müsterilere Ulasmak
  5. Hangi Müsterilerle Görüsme Yapilacak
  6. Tatmin ve Ölçüm Konulari
  7. Müsteri Gereksinimi Arastirmanin Türleri
  8. Anketin Hazirlanmasi
  9. Anket Soru Türleri
  10. Skala Türleri
  11. Anketin Uygulanmasi / Raporlama
  12. Müsteri Tatminini Ölçme Analizinin Temel Araçlari

Eğitim Adi: Verimlilik Artırma Teknikleri

Eğitim Süresi: 2 Gün

Hedef Kitle: Üst, Orta ve Alt Kademe Yöneticiler

Konu: Kurumlarda verimlilik bilinci olusturma, verimliligi artirma için çalisanlarin bilinçlendirilmesi, verimlilik kayiplarinin analizinde çalisanlarin yalniz kendi sorumluluk alanlarini degil tüm kurumu sürekli takip etmeleri için bir kurum kültürü olusturma çalismasidir.

  1. Verimlilik Nedir, Ne Degildir
  2. Verimliligin Isletme Açisindan Önemi
  3. Performans ile Verimlilik Arasindaki Iliski
  4. E. Deming’in 14 Kurali
  5. Takim Ruhu
  6. Verimlilik Artirma Teknikleri Uygulama Alanlari
  7. Kariyer Planlama
  8. Veri Saptama
  9. Insan Kaynaklari Planlama
  10. Malzeme-Ihtiyaç Planlama
  11. Termin Planlama
  12. Verimlilikte Liderlik
  13. Verimliligi Olumsuz Etkileyen Zayif Noktalar
  14. Verimlilik Artirma Çalismalari ile Elde Edilecek Yararlar
  15. Kiyaslama ( Benchmarking)

Eğitim Adi: MÜSTERI ILISKILERI YÖNETIMI ( CRM )

Eğitim Süresi: 2 Gün

Hedef Kitle: Üst ve Orta Kademe Yöneticiler

Konu: Günümüzde satis ve pazarlama davranislari büyük bir degisim içindedir. Öncelikle buna neden olan müsterideki degisimi anlamak gerekmektedir. Salt kendi çikar ve özelliklerine odaklanmis satis davranislari ve pazarlama anlayislari, tarihin tozlu sayfalarinda çoktan yerlerini almistir. Artik bugün, müsterisini anlayan, psikolojik özelliklerini önemseyen, satin alma davranis ve özelliklerine saygi gösteren, yeni pazarlama anlayisi ile profesyonel satis davranisini bütünlestirebilen ve mükemmel hizmet anlayisini amaç edinmis kisi ve kurumlar ancak varliklarini sürdürebileceklerdir.

  1. Müsteri Iliskilerini Yönetmek nedir
  2. Neden Ihtiyaç Duyuyoruz
  3. Örnek Vaka Çalismasi
  4. CRM ne degildir
  5. Memnun Müsteri mi Sadik Müsteri mi?
  6. Sadik Müsterinin Avantajlari
  7. Memnun Müsteriden Sadik Müsteriye Geçisin Kurallari
  8. Ögrenen Organizasyonlar ve Ögrenen Pazarlama
  9. Toplam Kalite Ögretisi ve Satista Pro-Aktif Konumu Alma
  10. Cüzdan Payi
  11. Müsterimizi Ne Kadar Taniyoruz
  12. Her Müsteri Özel Müsteri Olabilir mi?
  13. CRM Personeli Profili Nasil Omali
  14. Örnek CRM Uygulamalari

Eğitim Adı: ÇALIŞMA YÖNETİMİ

Eğitim Süresi: 1 Gün

Hedef Kitle: Üst ve Orta Kademe Yönetici ve Yönetici Adaylari

Konu: Organizasyonlarda yasanan stresleri dogru yöneterek avantaja dönüstürme ve çatismanin henüz kaosa dönüsmeden sönümlendirilmesi için kullanilmasi gereken tekniklerin anlatildigi egitimdir.

  1. Kisi Iç Çatismasi
  2. Kisi Çatismalarini Çözümlemenin Ortak Yöntemleri
  3. Kisilerarasi Çatisma ve Sebepleri
  4. Kisilerarasi Çatismanin Çözülmesinde On Adim
  5. Kisileri Çatismaya Götüren Davranis Özellikleri
  6. Çatisma Üzerinde Duygularin Etkileri
  7. Organizasyon Çatismasi ve Nedenleri
  8. Organizasyon Çatismalarini Önelemede 5 Temel Yöntem
  9. Çatisma Yönetiminde Örnek Vaka Uygulamasi

Eğitim Adı : ILETISIM VE ILETISIM TEKNIKLERI

Eğitim Süresi : 2 Gün

Hedef Kitle: Tüm Kurum Çalisanlari

Konu : Çalisanlarin kendi aralarinda ve vatandaslar ile olan iletisim problemlerini çözmek, dogru iletisim kurmanin yöntemlerini ögrenmek, insanlarin iletisim kurarken yaptiklari dogrular ve yanlislari tanimak.

  1. İletisim Nedir
  2. Sözlü Iletisim, Sözsüz iletisim
  3. İletisimde Geri besleme
  4. İletisimin Engelleri ve Isletmelerde Olusan Iletisim Sorunlari
  5. Algilama-Sartlanma ve Insanlarda olusan sablonlar
  6. Dogru Iletisim Kanallari
  7. Iletisimde “Kendini Tanima”
  8. Paradigmalar, ve Tutumlara etkisi
  9. Açik Iletisim Tutumu
  10. Savunucu Iletisim Tutumu
  11. Sözlü Iletisim
  12. Etkili Konusma
  13. Etkili Dinleme
  14. Övgü
  15. Elestiri
  16. Yanlis Dinleme ve Tepkiler
  17. Öfke
  18. Öfkeli Bir Insana Karsi Önlemler
  19. Öfkeli Insanlar Karsisinda yapilmasi gerekenler
  20. Dogru Dinleyici Olma – Dinleme Kilavuzu
  21. Etkili Dinleme Kilavuzu
  22. Algilama ve Algilama eksiklikleri
  23. Sözsüz Iletisim – Vücut Dili
  24. Etkin Haberlesme
  25. Örnek Vaka Çalismalari

Eğitim Adi: LIDERLIK VE TAKIM DINAMIKLERI

Eğitim Süresi: 2 Gün

Hedef Kitle: Üst ve Orta Kademe Yöneticiler

Konu: Liderlik dogustan gelen bir yetenek midir? Sonradan kazanilan nitelik midir? Liderlerin ortak özellikleri, liderlerin gruplar üzerindeki etkileri ve bir insan toplulugunun takim olurken yasadigi psikolojik problemler. Iste bir liderin çözmesi gereken ana denklem. Bu egitimde takimdaslik, takimlarin yönetimi ve yasanan sorunlarin çözümü üzerine yaklasimlar bulunmaktadir.

  1. Yönetim, Lider ve Liderlik
  2. Lider ve Yöneticilerin Ortak Davranis Özellikleri
  3. Lider Degistirir
  4. Vizyoner Liderlik
  5. Bir Liderin Sahip Olmasi Gereken Unsurlar
  6. Lider Olmak Için Gereken Nitelikler
  7. Lider Nasil Basarili Olur
  8. Takim Nedir
  9. Takim Çalismasinda Psikolojik Sorunlar
  10. Takim Olusturma Asamalari
  11. Formasyon Asamasi
  12. Bocalama Asamasi
  13. Uzlasma Asamasi
  14. Uygulama Asamasi
  15. Basarili Takim Çalismasi Için Reçeteler
  16. Takimlarda Iletisim Sorunu
  17. Yararli Takim Davranislari
  18. Olumlu Elestiri Kilavuzu
  19. Elestiri Tarzlari
  20. Takim Çalismasi Uygulama Temel Adimlari
  21. Takim Çalismalarinda Temel Görevler ve Roller

Egitim Adi: VIZYON GELISTIRME VE STRATEJIK PLANLAMA

Egitim Süresi: 2 Gün

Hedef Kitle: Üst ve Orta Kademe Yöneticiler

Konu: Kurumsal Misyon ve Vizyon Olusturma, Kurumsal Degerlere sahip olma, hedefler koyma ve bu hedefleri gerçeklestirmek için stratejiler ve taktikler gelistirme… yani yeni yönetim anlayisi ile vizyon ve hedeflerle kurum yönetme yetenegi.

  1. Misyon Nedir
  2. Degerlerimiz… ve Evrensel Degerler
  3. Vizyon Nedir
  4. Vizyon Kavraminin Çözümlenmesi
  5. Temel Vizyon Ögeleri
  6. Vizyon Olusturmada Liderlik
  7. Vizyon Gelistirme ( Kisisel Vizyon/ Örgütsel Vizyon)
  8. Kisisel Vizyon
  9. Örgütsel Vizyon
  10. Vizyonun Paylasilmasi
  11. Vizyonun Iletilmesi
  12. Vizyonel Hedefler ve Stratejiler
  13. Stratejik Planlama
  14. Stratejiler ve Taktikler

Egitim Adi: MOTIVASYON

Egitim Süresi: 1 Gün

Hedef Kitle: Tüm Kurum Çalisanlari

Konu: Yöneticilerin astlarini yönlendirmeleri ve ise olan konsantrasyonlarini daima yüksek tutmalari için temel kurallar.

  1. Motivasyon Nedir
  2. Güdüsel Ihtiyaçlar ve Siniflari
  3. Insan Dogasi ve Motivasyon
  4. X Teorisi
  5. Y Teorisi
  6. Z Teorisi
  7. Güdüleme Kuramlari
  8. Maslow’un Ihtiyaçlar Hiyerarsisi
  9. Birlikte Çalistiginiz Ekibinizi Tesvik Etmenin Yollari
  10. Yaptigim Iste Beni Harekete Geçiren Ne? (Self Motivasyon)

Egitim Adi: ÖGRENEN ORGANIZASYONLAR

Egitim Süresi: 2 Gün

Hedef Kitle: Tüm Kurum Çalisanlari

Konu: Kurum Kültürü olusturma ve sürekli kendini yenileyen dinamik bir kurum olusturmak için ögrenen organizasyonlar yaratmaliyiz. Ögrenen organizasyonlar kendini gelistirebilen rekabet gücünü koruyan organizasyonlar yaratmaktir.

  1. Ögrenen Organizasyon Nedir
  2. Ögrenen Bir Organizasyon Olmak!!
  3. Kurum Kültürü
  4. Ögrenen Organizasyonlarin Özellikleri
  5. Ögrenen Organizasyonda Bulunanlar :
  6. Ekip Çalismasi
  7. Yaraticilik
  8. Yetkilendirme
  9. Ögrenen Organizasyonlarin Avantajlari
  10. Ögrenen Organizasyonlarda Karsilasilabilecek Olumsuzluklar
  11. Ögrenen Organizasyon Çesitleri
  12. Ögrenmenin Yollari
  13. Baslica Ögrenme Stilleri
  14. Ögrenen Organizasyon Olmanin Önündeki Engeller
  15. Ögrenmeme Hastaliklari
  16. Ögrenen Birey Olmak
  17. Ögrenen Birey’in Özellikleri
  18. Ögrenmeye Açiklik
  19. Ögrenmeye Istek Uyandirma Yollari
  20. Ögrenen Örgüt Disiplinleri
  21. Kisisel Ustalik
  22. Kisisel Vizyon
  23. Paylasilan Vizyon
  24. Ekip Halinde Ögrenme
  25. Kurumsal Ögrenmenin Yollari

Egitim Adi: ZAMAN YÖNETIMI

Egitim Süresi: 2 Gün

Hedef Kitle: Üst, Orta ve Alt Kademe Yöneticiler

Konu: Hükmedemedigimiz, degistiremedigimiz, durduramadigimiz ve geriye çeviremedigimiz ancak hayatimizin en önemli kaynagi olan zaman. Zamani iyi yönetmek ayni zamanda kendini bilen, kendini gelistirebilen, basarili bireyler olmak demektir. Zaman Yönetimi egitiminde kisisel zaman yönetimi ve is hayatimizdaki zaman yönetimi ile ilgili temel yöntemler anlatilmaktadir.

  1. Zamanin Tanimi
  2. Zamana Hükmetmek Niçin Gereklidir
  3. Zaman Yönetiminin Asamalari
  4. Bireysel Misyon ve Vizyon
  5. Öncelikleri belirleme ve Stratejik Hedefler
  6. Bireysel SWOT Analizi
  7. Güçlü Yönleri Belirleme
  8. Zayif yönleri Belirleme
  9. Firsatlari Belirleme
  10. Tehditleri Belirleme
  11. Bireysel Yasam Planlama
  12. Stratejik Planlar
  13. Taktik Planlar
  14. Operasyonel Planlar
  15. Kisisel Iç Analiz
  16. Dis Çevre Analizi
  17. Zamani Yönetmede Iki Asamali Model
  18. Zamani Çalan Hirsizlar
  19. Acil isler, Krizler, Panikler
  20. Yangin Söndürmek Zevklidir
  21. Adrenalin Sonrasi Çöküntü
  22. Yangini Söndüren Terfi Eder Anlayisi
  23. Zaman Kayiplarinin Analizi (Örnek Anket Çalismasi)
  24. Önemli Olan Islere Daha Çok Zaman Ayirmak
  25. Önemli Olmayan Isleri Daha Çabuk Halletmek
  26. Zaman Hirsizlari ve Karsi Önlemler
  27. Zamanin Iyi Kullanilmasi
  28. Sizden kaynaklanan zaman kayiplari
  29. Gecikmeli Müdahale
  30.  Beklenmedik Aksakliklar
  31.  Kurumdan kaynaklanan zaman kayiplari
  32. Zamani Kontrol Etmek
  33. En Iyi Zaman Kullaniminda Enerji Çemberi
  34. Is Planlama
  35. Zaman Kullaniminda Öneriler
  36.  Zamanin Etkin Yönetimi için Çözüm : Delegasyon
  37. Delegasyon Ne Zaman Etkili Olmaz
  38. Basarili Bir Delegasyonun Sartlari
  39. Hangi Isler Kimlere Delege Edilebilir?
  40.  Örnek Uygulama ( Delegasyonda Kendi Kendini Degerlendirme Testi)
  41.  Toplantilarda Zaman Kayiplari, Toplanti Yönetimi

Egitim Adi: BEDEN DILI

Egitim Süresi: 1 Gün

Hedef Kitle: Tüm Kurum Çalisanlari

Konu: Iletisimde Beden Dili’nin önemi ve bireysel basarida kullanim yollari.

  1. Beden Dili nedir
  2. Beden Dili Ne Degildir
  3. Beden Dili bir Düsünce Okuma Yönetimimidir
  4. Beden Dilinde Kültürel Farkliliklar
  5. Iletisimde Sözsüz Iletisimin Gücü
  6. Iletisim Bölgesi
  7. Beden Durusu
  8. Yüz Mesajlari – Mimikler
  9. Göz Kontagi
  10. Eller, Kollar ve Ayaklarin duruslari
  11. Ayakta Durus
  12. Oturarak Durus /Sahiplenme Davranislari

EKAGLOBAL Uluslararası Belgelendirme; sektörde tecrübeli ortaklar tarafından Yönetim Sistemleri, Ürün Belgelendirme, Teknik Kontrol, 2. Taraf Denetim, Personel Belgelendirme ve Eğitim Hizmetleri, Fuarcılık, Savunma Sanayi Müşavirliği, KVKK Danışmanlığı, OSGB Hizmetleri alanlarında faaliyet göstermek amacı ile kurulmuştur.

  • +90 232 483 29 29

  • +90 532 621 35 35

  • info@ekaglobal.com.tr

  • Şair Eşref Bul No:18 Altay İş Merkezi D: 602 Çankaya 35210 Konak İZMİR / TÜRKİYE info@ekaglobal.com.tr __________________________________ 1750 Sismet Road MISSISSAUGA TORONTO ONTARIO L4W 1R6 / CANADA info@ethiccert.com __________________________________ Kaiserstrasse 5 40479 Düsseldorf / ALMANYA info@ekaglobal.com.tr __________________________________ Gezegen Sokak No:1/11 G.O.P. Çankaya ANKARA info@ekaglobal.com.tr __________________________________ Bağdat Cad. No:168 / 3 Fenerbahçe Kadıköy / ISTANBUL info@ekaglobal.com.tr

  • Hafta İçi: 08:30 - 18:00 Arası.
    Cumartesi: Kapalı
    Pazar: Kapalı